pondělí 30. června 2008

1. prikrm (kasicka)

Uz od soboty jsem nejaky nervozni, tak se mamka rozhodla, ze zkusi prikrm, jestli uz nemam hlad...

Odstrikala svoje mlicko do sklenicky, dala prehrat kojovodu a dala se do "vareni"...

Podle davkovani na krabicce kase (bio ALNATURA- jahlova z dm) udelala kasicku... cca pul na pul se svym mlickem.

No, moc se teda nepredvedla...

Ja bych si uz radeji dal rovnou kus masa :-D

Ale pry se tomuto stejne nevyhnu, a ze kdyz si pockam, urcite dostanu i to masicko.

Jestli jsem neco spapal si necham az jako tajemstvi do plinecky.
Mamka rikala, ze si netroufne odhadnout, jestli v mem zaludecku aspon neco skoncilo.

Jo a jeste jsem se dneska rozhodl udelat mamce radost a upil jsem si kousek vody...

Mamka konecne zacla pridavat fotky, tak uz pro Vas nebudu jen "psany", ale uz i "viditelny"...

trikrat hura!



Jeee, piti :-)


Ja jeste pred papanim :-) (bryndacek je z IKEI a je opravdu super :-))


Mamko!!! Dej mi tu lzicku! Ja to zvladnu sam!! :-)


Pri pohledu na tuto fotku si mamka pripadne, jakoby me trapila (rikala mi to)...
Ale co, mlicko je lepsi...!


Hodne jsem se branil, ale mamka se nechtela vzdat... kase byla vsude :-)




Tak tohle byla ona smes, kterou jsem papal... no, papal... kterou jsem mel spise na bryndacku :-)

Žádné komentáře: