úterý 10. června 2008

1. hexavakcina

Dneska me ta mamina ale potrapila!

Dostal jsem 1. davku hexavakciny (doted se mi hojilo ockovani jeste z porodnice). Myslel jsem si, ze se na to zapomene, ale moje prani se nejak nesplnilo. Pani doktorka se na moji jizvicku na rucicce ani nepodivala, ale mamka ji na to "nenapadne"upozornila...

Ta u me ma teda male bezvyznamne minus. Ale to jen za to, ze mi pred hlavickou litala s beruskou, abych tu vcelicku necitl. Dokonce jsem pri vpichu ani nepipl, jen pri vytahovani jehly. Jsem to ale sikovnej, ze?

Abych se jen nevychvaloval, musim se priznat, ze pres den a vecer jsem dohnal to, ze jsem u pani doktorky byl hodnej.

Mamka uz nevedela, co se mnou, tak se svlekla do pulky tela, svlekla i me a valeli jsme se na posteli. Tak timto me prubezne pres den uklidnovala :-) a me se to moc libilo!

Dneska potrapily i brachu, tomu brali krev... kvuli mne musela sestricka zavolat pani doktorku z protejsi ambulance, aby me podrzela... Mamka totiz drzela Tomika, spolu se sestrickou a pani doktorka brala krev.

Žádné komentáře: