neděle 6. července 2008

prehrada a 1. projizdka parnikem

Dneska jsme byli s mamkou,brachou, tetou a jejim synem (Davidkem) na prehrade. Mamka chtela chytat bronz, ale nejak se ji to nepovedlo :-D



Takhle jsem si spinkal, kdyz si Tom s mamkou davali zmrzku... uz se tesim, az budu moct taky :-)


A takhle jsem byl na parniku :-)


A taaakto jsem se valel :-) (samozrejme, ze jsme byli ve stinu... jsem na slunicko moc maly)...


Mamka koupila noveho plysacka :o)

Pozn.: Matysek prisel na to, jak se dostat pod moje trojuhelnickove plavky :o) a obslouzit se mlickem...

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nazdárek chlapáku ... fakt super plyšák ... mamka s taťkou mi teď taky nakoupili nějaké nové hračky ... ale já mám stejně nejraději Fandíka ... ale je to paráda si celej den hrát co ...
JO hele koukej baštit už něco pořádnýho ... ať máš svaly jak já ...

Anonymní řekl(a)...

Jsem ale trubka jsem se nepodepsal ... takže Matýsku ... to jsem byl já Kubík

Anonymní řekl(a)...

Jéééé, ty se máš... Maty! Naši se mnou na príglu sice byli, ale schválně nechali parník ujet.... Snad se mi to podaří někdy příště... Jinak tvoje koupací fotky jsou super.....
Měj se super, i Tomášek a máma...
Papa Jáchym

JaGuaRiZeNa řekl(a)...

Ahoj Kubicku a Terezko :-)

uz jsem zacal papat, uz mam za sebou 7 dni s kasickou...

Dneska jsme pridali do papani i brokolici (Hami- prvni lzicka)...

a moooc mi smakovalo!!! :o)
Ale porad neni nad mlicko od mamky...

Pozdravujte tatinka!

Pa, Matysek :o*

JaGuaRiZeNa řekl(a)...

Ahoj teto a Jachymku!!!

Neboj, rodice Te na parnik urcite jeste letos vezmou, zima je za dlouho :-) kdyztak si muzeme udelat panskou jizdu na prehrade a mozna vzit i maminky, aby si mohly popovidat :-)

Vsechny jsem pozdravoval a pozdravuji zase zpatky k Vam :o*

Pa, Matysek